ESSAY

Kunst og reklame: Kan kritikken reddes gjennom et realitykonsept?

Hvis Kritikerlaget sluttet med ørkesløs politisk lobbyvirksomhet og heller satset mer på reality, er det ikke sikkert at resultatet ville vært så mye verre enn i dag. Kanskje ville hele Norge ta den beste kritikeren til sitt hjerte? Merkeligere ting har skjedd.

Nå som finkulturen står såpass alene, hva kan den gjøre for å bli mer attraktiv og spennende? spør Martin Svedman.
Nå som finkulturen står såpass alene, hva kan den gjøre for å bli mer attraktiv og spennende? spør Martin Svedman.

For å lese denne saken må du være abonnent

Samtiden - nye saker på nett hver dag og 6 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven.
For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Samtiden
Nett og papir
3 mnd

99,- 329,-

KJØP

Samtiden
Nett og papir
12 mnd

1299,-

KJØP

Samtiden
Nett
1 mnd

1,- 90,-

KJØP

Samtiden
Nett
12 mnd

999,-

KJØP

Powered by Labrador CMS